بسمه تعالی
مراتب بوسیدن واوج لذت بوسه های فوق مرتبه انسانی
یکی از مظاهر عشفق وعاشقی وعشقبازی بوسیدن است عشق بی بوسه عشق نیست و هر عشقی بوسه ای را میطلبد بلکه میتوا ن گفت که بوسیدن عاشقانه و خالصانه بهترین راه ابراز عشق استبوسه در عشق حیوانی نشانه اوج شهوت جنسی است وهرچه بوسه عمیقتر تشنگی وسیع تر است یک پسر ودختری که برای اولین بار همدیگر را بخاطر تمایلات جنسی شان میبوسند بوسه شان باتمام هیجانی که دارد حیوانی است واین بوسه تازمانی لذت بخش است که تمایلات جنسی وکشش نرینگی ومادینگی برقرار باشد این بوسه با تکرار از هیجان می افتد وبتدریج بی رمق میشود این بوسه مقدمه خوبی برای شروع زناشویی است وقتی دوجنس ارضاء جنسی شدند دیگر بوسه حیوانی جایگاه قبلی خودش را ندارد تا دوباره هورمونهای جنسی دختر وپسر ترشح شوند وتمایلات جنسی برگردد بسته به سن وسال دختر وپسر این برگشت فرق میکند با افزایش سن و کاهش ترشح هورمونی بتدریج عشق جنسی افول میکند و لذت بوسیدن زائل میشود اوج لذتهای بوسیدن حیوانی بیشتر مربوط به اوایل جوانی است همه جمادات بظاهر بیجان وهم گیاهان و جانوران چه انها که باچشم دیده نمیشوند بخاطر ریزی و چه در حیوانات عظیم الجثه ازین بوسیدن و لذتهای ان بهره مند هستند وبجز انسان همه انها مادر زادی نحوه بوسیدن را به لذت بخش ترین شکل ان میدانند وانسان ها باید وارد زندگی حیوانات شوند و از انها درس چنین عشقبازی را بیاموزند
برای هر حیوان و گیاه وجمادی بانی خلقت لبی قار داده است برای بوسیدن ودر این بوسیدن لذت وبهجت فراوان بخصوص برای اولین بوسه قرار داه است تا دوجنس مخالف به هم رسند وهمدیگر را بچسبند ودر اغوش هم روند وبرای هر جنس ابزارمناسب تولید مثل از نظر قد واندازه وضخامت در جای مناسب تعبیه کرده است تا بوسه مقدمه ای باشد برای زاد و ولد وتکثیر و در عشق عقلانی که عشق به انواع علم وهنر و فهم وکمالات علمی است عشق به گفتار ونوشتار چون استادی وشاگردی سخنرانی و ونوازندگی و نویسندگی وازین قبیل است بوسیدن با بوسیدن سابق فرقها دارد نگاه عاشقانه به یک تابلو نقاشی با نگاه به یک دختر وپسر جوان زیبا یکی نیست وبوسه شاگرد بر دست استاد با لب به لب رساندن یکه زوج هرگز قابل مقایسه نیست به به وچه چه چه در این محیط بکلی با ان محیط متفاوت است گفتگوی علمی وگفتگوی جنسی را با هم قیاس کنید
یک مجلس رقص وشادی جنسی را با یک سمینار و کنفرانس علمی و بوسیدن های اساتید و دانش دوستان همدیگر را وبوسیدن دختر وپسرهای مجرد در یک مجلس رقص وپایکوبی را مقایسه کنید
هر دوگروه عاشقند و میبوسند و می رقصند و شادی وخوشحالی و غم و اندوه دارند ولی خیلی تفاوت است میان این شادی ها واندوه ها و .... و وقتی بچه یتیم را می بوسی ودست نوازش برسرش میکشی یا در بیمارستان صورت بیماری را بوسه میزنی یا وقتی دست پدر ویا مادرتان را میبوسین این بوسه با بوسه های سابق فرق ها دارد....بوسه مجاهد برطناب دار یا بوسه یک زائر برتربت یک مزار یا بوسه یک شهید قبل ازشهادتش بر خاک شهید همرزمش بوسه بر صدق و وفا و بوسه بر امانت و وفا وبوسه بر مردانگی ومروت وجوانمردی و بوسه بر غیرت وحیا وبوسه بر گذشت و کرم واحسان و بوسه بر جهاد وتلاش وبوسه بر پاکی و عفاف و تقوی بوسه بر شجاعت وشهامت و همت و صفاوبوسه بر عدالت وانصاف و رحم وشفقت و سخا ء بوسه هلیی است که در زندگی گاهی گرفتین و گاهی دادین وقتی به صداقت یکی افرین میگویید یا به گذشت واحسان ان یکی احسنت میگویی در حقیقت بوسه ای بر لبان صداقت وگذشت واحسان می نشانید ووقتی به خاطر مردانکی وجوانمردی تان تقدیر میشوید بوسه ای گرفتین و... زرق وبرق و داد وفریاد و شعله پر فروغ بوسه های جنسی حتی اگر منطقی و عاقلانه مدبرانه باشد خیلی زود رو به فراموشی میرود وگاهی به داد وقال و ودعوا میرسد ونوش بوسیدن به نیش ازردن تبدیل میشسود وعمر بقای بوسه های عقلانی نیز چندان طویل نیست یک فرضیه ای می اید وبا باطل کردن فرضیه ای بساط رقص و نشاط وبوس وکنار علمی را به کلی بهم می ریزد
اما ان بوسه جاودانه ای که با مرگ هم نمی میرد وهمچنان شعله ور تر وتابنده تر و روزبروز پر فروغتر وشادابتر وزنده تر می ماند بوسه اخیر است بوسه بر گذشت بوسه بر پاکی وجوانمردی بوسه بر فضیلتهای انسانی
این بوسه هرچه بیشتر داشته باشی وهرچه بیشتر دریافت کنی بخلاف سایر بوسه ها کم رنگ ترو بی مزه و کم لذت و تکراری و... نمیشود بلکه هر بوسه ای از بوسه قبل لذت بخش تر و شیرین تر وماندگارتر است
به کربلا نگاه کنید اینجا محل بوسه بر قبه ای است که دشمنان بقای ان بارها برای محو ان اینجا رابا خاک یکسان کرده اند وانجارا درختکاری کرده اند تا این بوسه گاه را محوکنند ولی همه ان جنایتکاران به جهنم واصل شده اند واین مکان علی رغم همه زحمت ها ودرسرهایی که برای زائرین ان داشته و دارد همچنان محل بوسه های اتشینی هست که تا کسی نرود وازنزدیک تجربه نکند هرگز نمیتواند بفهمد حقیقتا بوسیدن یعنی چی ولذت حقیقی بوسه چیست
حیوان چه داند شعر و شاعری و نوازندگی و کتابت واستادی وشاگردی چیست واو جز بوسیدنی که اسباب تولید مثلش را اماده زاد نکند چیزی نمی فهمد و واستاد فلان کرسی دانشگاه ودر گیر فرضیات علمی چه داند که می ناب چیست که گفته است ان مست شیرازی گرچه ماه رمضان است بیاور جامی اوچه داند معنی بوسه بر دار را و ...او جز ان حرف که نظر علمیش را بر کرسی برتر ننشاند چیزی نمیفهمد چه می فهمد گر یکی گوید در میخانه گشایید برویم شب وروز که من از مسجد واز مدرسه بیزارشدم ...
دراین میان فهمیده و عاقل ان که اورا هست هم بوسه حیوانی به حدی که اورا باز ندارد از بوسه های عقلانیو هم متوقف نیست در این منزل بلکه راهی داند این دو منزل رابرای هجرت به مقصد بالاتر که عبارتست از گذشتن از خود خواهی وخوبینی و خودپرستی و هجرت از خوی حیوانی به کمال انسانی
انکه بدن خود را برهنه به نمایش میگذارد یا شرمگاه و یا سینه و ران وزلف و ... با زبان بی زبانی دارد خودش را معرفی میکند که من هنوز هستم در مرحله حیوانی این چیزهایی که نشان میدهم همه سرمایه من است برای جذبمشتری ایا خریداری هست ? رساند بوسه ای حیوانی و فراهم کند مقدمات یک معاشقه حیوانی ... وانکه نوت بوکش را در جمع بازمیکند و ... به زبان بی زبانی گوید هست ایا کسی که دهد به من کسی یک بوسه عقلانی وانکه خدمت خلق میکندهمه عمر وهست اهل همه نوع ایثار و فداکاری در انتظار یک سپاس و قدر دانی هست ارزومند و مشتاق بوسه هایی انسانی ولی وانکه فی المثل لباسهایش ازتن به درکرده میزند اتش تاکند ایجاد روشنایی وپیشگیری کند از یک ضایعه انسانی و ندارد در سر حتی انتظار یک تقدیر وتشکر و همه فکر وذکرش این است که خدا کند بایستد قطار قبل از برخورد بتوده سنگ و نشود ایجاد یک رنج و غصه همگانی و ازین برتر مجاهدانی که بی هیچ ادعایی و خواستی بدن خود بر روی سیم های خاردار می اندازند وهمچو ابکش میکنند خون الوده تا رزمندگان با دشمن متجاوز به حریم دین وایمان و ناموس و وطن معطل بریدن موانع و بازکردن راه نشوند هستند درعشفق وعاشقی های فوق مرتبه انسانی .سخن اخر این است که من وتو ببینیم کجاییم وچه میجوییم وچه در سر داریم و استین همت زنیم بالا و سعی کنیم برسیم روزی به اوج لذت بوسه های فوق مرتبه انسانی