سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی به اسم او

بسم الله الرحمن الرحیم ولاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

یکی از مظاهر عشفق وعاشقی وعشقبازی بوسیدن است عشق بی بوسه عشق نیست و هر عشقی بوسه ای را میطلبد بلکه میتوا ن گفت که بوسیدن عاشقانه و خالصانه بهترین راه ابراز عشق است

بوسه در عشق حیوانی :

این بوسه  نشانه اوج شهوت جنسی است وهرچه بوسه عمیقتر تشنگی وسیع تر است یک پسر ودختری که برای اولین بار همدیگر را بخاطر تمایلات جنسی شان میبوسند بوسه شان باتمام هیجانی که دارد حیوانی است واین بوسه تازمانی لذت بخش است که تمایلات جنسی وکشش نرینگی ومادینگی برقرار باشد این بوسه با تکرار از هیجان می افتد وبتدریج بی رمق میشود این بوسه مقدمه خوبی برای شروع زناشویی است وقتی دوجنس ارضاء جنسی شدند   دیگر بوسه حیوانی جایگاه قبلی خودش را ندارد تا دوباره هورمونهای جنسی دختر وپسر ترشح شوند وتمایلات جنسی برگردد بسته به سن وسال دختر وپسر این برگشت فرق میکند با افزایش سن و کاهش ترشح هورمونی بتدریج عشق جنسی افول میکند و لذت بوسیدن زائل میشود اوج لذتهای بوسیدن حیوانی بیشتر مربوط به اوایل جوانی است  همه جمادات بظاهر بیجان وهم گیاهان و جانوران چه انها که باچشم دیده نمیشوند بخاطر ریزی و چه در حیوانات عظیم الجثه   ازین بوسیدن و لذتهای ان بهره مند هستند وبجز انسان همه انها مادزادی نحوه بوسیدن را به لذت بخش ترین شکل ان میدانند وانسان ها باید وارد زندگی حیوانات شوند و از انها درس چنین عشقبازی را بیاموزند در البوم love بعضی از تصاویر این بوسه گرد اوری شده است میتوانید ببینید

برای هر حیوان و گیاه وجمادی بانی خلقت لبی قار داده است برای بوسیدن ودر این بوسیدن لذت وبهجت فراوان بخصوص برای اولین بوسه قرار داه است تا دوجنس مخالف به هم رسند وهمدیگر را بچسبند ودر اغوش هم روند وبرای هر جنس ابزار

مناسب تولید مثل از نظر قد واندازه وضخامت در جای مناسب تعبیه کرده است تا بوسه مقدمه ای باشد برای زاد و ولد وتکثیر

بوسه عقلانی :

در عشق عقلانی که عشق به انواع علم وهنر و فهم وکمالات علمی است عشق به گفتار ونوشتار چون استادی وشاگردی   سخنرانی و ونوازندگی و نویسندگی وازین قبیل است بوسیدن با بوسیدن سابق فرقها دارد نگاه عاشقانه به یک تابلو نقاشی با نگاه به یک دختر وپسر جوان زیبا یکی نیست وبوسه شاگرد بر دست استاد با لب به لب رساندن یکه زوج هرگز قابل مقایسه نیست   به به وچه چه چه در این محیط بکلی با ان محیط متفاوت است گفتگوی علمی وگفتگوی جنسی را بهم قیاس کنید

یک مجلس رقص وشادی جنسی را با یک سمینار و کنفرانس علمی و بوسیدن های اساتید و دانش دوستان همدیگر را وبوسیدن دختر وپسرهای مجرد در یک مجلس رقص وپایکوبی را مقایسه کنیم

هر دوگروه عاشقند و میبوسند و می رقصند و شادی وخوشحالی و غم و اندوه دارند ولی خیلی تفاوت است میان این شادی ها واندوه ها

بوسه انسانی ومعنوی والهی

وقتی بچه یتیم را می بوسی ودست نوازش برسرش میکشی یا در بیمارستان صورت مادر پیر و در مانده ای را میبوسین

یا وقتی دست پدر ویا مادرتان را میبوسین و بالاتر وقتی دختر مجرد وجوانی دست پسری را که موجب نجاتش از سوختن یا غرق شدن شده است میبوسد این بوسه بوسه های سابق فرق ها دارد....

بوسه مجاهد برطناب دار یابوسه یک زائر برتربت یک مزار یا بوسه یک شهید قبل ازشهادتش بر خاک شهید همرزمش

بوسه بر    صدق و وفا و بوسه بر امانت و وفا وبوسه بر مردانگی ومروت وجوانمردی و بوسه بر غیرت وحیا وبوسه بر گذشت و کرم واحسان و بوسه بر جهاد وتلاش وبوسه بر پاکی و عفاف و تقوی بوسه بر شجاعت وشهامت و همت و صفا

وبوسه بر عدالت وانصاف و رحم وشفقت و سخا ء بوسه هلیی است که در زندگی گاهی گرفتین و گاهی دادین

وقتی به صداقت یکی افرین میگویید یا به گذشت واحسان انیکی احسنت در حقیقت بوسه ای بر لبان صداقت وگذشت واحسان می نشانید ووقتی به خاطر مردانکی وجوانمردی تان تقدیر میشوید بوسه ای گرفتین و...

زرق وبرق و داد وفریاد و شعله پر فروغ بوسه های جنسی حتی اگر منطقی و عاقلانه ومدبرانه باشد خیلی زود رو به فراموشی میرود وگاهی به داد وقال و ودعوا میرسد ونوش بوسیدن به نیش ازردن تبدیل میشسود 

وعمر بقای بوسه های عقلانی نیز چندان طویل نیست یک فرضیه ای می اید وبا باطل کردن فرضیه این بساط رقص و نشاط وبوس وکنار علمی را به کلی بهم می ریزد

اما ان بوسه جاودانه ای که با مرگ هم نمی میرد وهمچنان شعله ور تر وتابنده تر   و روزبروز پر فروغتر وشادابتر وزنده تر می ماند بوسه اخیر است بوسه بر گذشت بوسه بر پاکی وجوانمردی بوسه بر فضیلتهای انسانی

این بوسه هرچه بیشتر داشته باشی وهرچه بیشتر دریافت کنی بخلاف سایر بوسه ها کم رنگ ترو بی مزه و کم لذت و تکراری و... نمیشود بلکه هر بوسه ای از بوسه قبل لذت بخش تر و شیرین تر وماندگارتر است

به کربلا نگاه کنید اینجا محل بوسه بر قبه ای است که دشمنان بقای ان بارها برای محو ان اینجا رابا خاک یکسان کرده اند وانجارا درختکاری کرده اند تا محوکنند این بوسه گاه را ولی همه ان جنایتکاران به جهنم واصل شده اند واین مکان علی رغم همه زحمت ها ودرسرهایی که برای زائرین ان داشته و دارد همچنان محل بوسه های اتشینی هستکه د تا کسی نرود وازنزدیک تجربه نکند هرگز نمیتواند بفهمد حقیقتا بوسیدن یعنی چی ولذت حقیقی بوسه چیست

حیوان چه داند شعر و شاعری و نوازندگی و کتابت واستادی وشاگردی چیست واو جز بوسیدنی که الت تولید مثلش را اماده زاد نکند چیزی نمی فهمد و واستاد فلان کرسی دانشگاه در گیر فرضیات علمی چه داند که می ناب چیست که گفته ان مست شیرازی گرچه ماه رمضان است بیاور جامی اوچه داند معنی بوسه بر دار را و   ...او جز ان حرف که نظره علمیش را بر کرسی برتر ننشاند چیزی نمیفهمد چه بفهمد گر  یکی گوید در میخانه گشایید برویم شب وروز       که من از مسجد واز مدرسه بیزارشدم ...

ودراین میان چه کسی فهمیده تر ازاو که هم اوراست بوسه های حیوانی به حدی که اورا باز ندارد از بوسه های عقلانی

و هم متوقف نیست در این منزل بلکه راهی داند این دو منزل رابرای هجرت به مقصد بالاتر که او گذشتن از خود خواهی وخوبینی و خودپرستی و هجرت از خوی حیوانی به کمال انسانی است 

انکه بدن لخت خود را به نمایش میگذارد یا بدتر ازاو الت نری خورا یا سینه و ران وزلف وبدن برهنه و ... با زبا بی زبانی دارد خودش را معرفی میکند من هنوز هستم در مرحله حیوانی این چیزهایی که نشان میدهم همه سرمایه من است برای جذب

مشتری ایا خریداری هست   ?   برای جذب بوسه ای حیوانی هست اینهمه که رسا ند او رابه یک معاشقه حیوانی همین

وانکه نوت بوکش را در جمع بازمیکند و ... به زبان بی زبانی گوید دهد به من کسی یک بوسه عقلانی

وانکه لباسهایش ازتن به درکرده   میزند اتش تاکند ایجاد روشنایی وپیشگیری کند از یک ضایعه انسانی هیچ ندارد انتظار بوسه انسانی فقط همه فکر وذکرش این است که خدا کند بایستد قطار قبل از برخورد بتوده سنگ و ایجاد یک غصه همگانی

مانده است در زنده وپابرجا  چنین  بوسه های بزرگ  فداکاری  و دیگر انکه چنین  خبرهایی  را شنید هر صاحب دلی    خوشحال وخشنود شد و نثارش کرد بوسه ای انسانی     بگذزیم تابعد ....واین بوسه ای است که نصیبم نشد

 

 


 

عشق وعاشقی ومراحل تکامل ان

عشق بچه عروسک است و عشق بابای بچه عروس
واین هردو عشق مقدس است و محترم   

بچه رانباید سرزنش کرد که چقدر نمیفهمی که این عروسک بازیچه است بابا ترا به این سرگرم کرده است تا خودش   
به عروس بپردازد جر وبحث هم جز اوقات تلخی و اعصاب خرد کنی فاید ه ای ندارد وقتی رشد کند وجوان 18 ساله شود   
دیگر حاضر نیست به عروسک سرگرم شود وعشقش عوض میشود 
دیروز عروسکش را نشان این وان میداد و با چه عشقی شانه به زلفش میزد و چه با حرارتی اورا میبوسید ولی امروز عشقشش عروس است دختری جوان و زیبا

 جای بوسه عوض میشود حالا دیگر دست دختری را میگیرد وبه دوستان د خترش مینازد وبافخر باد وفیس گاهی دست بر گبسوانش  
میکشد و گاه لب بر لبش وچه عشقی میکند که نپرس 
نه دیگر او هرگزهیچ  عروسکی را نخواهد بوسید وهرگز دستی بر سر زلف هیچ عروسکی نخواهد کشید هرچند زیباترین عروسکها را برایش بخری که چشمک برنند اواز بخوانند و برقصند  چون بچه بزرگ شده است رشد کرده است فهمیده است عروسک ارزش عشق ورزیدن ندارد ولی عشق به عروس چی 
حالا اگر دیدی یکی بین عروس و کتاب دومی را انتخاب میکند وبه عروس توجه نمیکند 
اوبجای عروس و عروسکش حالا کتابهای درسی دانشگاهیش را همه جا طوری پهن میکند که دیگران بفهمد که در  فلان رشته  درس میخواند واگر درمحیط وب باشد علم و کمالات علمی خود را در شکلهای متنوع    عرضه میدارد    چه میفهمی ؟ جای عروس و عروسک با چی عوض شده است ؟اگر تازه داماد مشغول به تحقیق  عروس ایستاده بالای سرش را که نگاه به او هر جوان مجردی را بهوس می اندازد ودلش را پاک میبرد نگاه هم نمیکند واگر نگاه هم بکند اثری درحال  او نمیگذارد چی  شده است جای عروس با کتاب و درس وبحث علمی عوض نشده است ؟
حالا اگر یک دانشجوی نخبه وممتاز دانشگاه معتبر ی در اخرین سال تحصیل و با معدل عالی دانشگاه را رها میکند وبه جنگ با مهاجم ودفاع از کشور و ملت میرود و جانباز شیمیایی میشود وسالها با رنج و درد و سختی و زخم زبان و نیش دوست ودشمن مقاومت میکند و پس از سالها به شهادت میرسد جای کتاب با چی عوض شده است  
چه عشقی وچه بهجتی در ایثار و فداکاری واز خود گذشتگی هست که در عروس وعروسک و در دانش وپژوهش نیست بچه مشغول به عروسک و یا پسر غرق در عشق به یک دختر یا دختر سخت فریفته وعاشق یک پسر کدام میتوانند بفهمند که فداشدن در راه زندگی دیگران یعنی چی یکی لباسهایش را در سرما ی زمستنان در میاورد و باان روشنی ایجاد میکند تا قطار به توده سنگ بر نخورد و برای عده ای درد ورنج و عذاب فراهم نشود این چه عشق است ؟ 
جر و بحث و جدل چه سودی دارد با متوقف در عروس وعروسک ویا در درس ومشق وفهم وکتاب وشعر وهنر وغیره .بنابراین اکنون شاید متوجه شده ای که :
تا رشد ندهی فکر عوض نشود و تا فکر عوض نشود رفتار وگفتار و کردار تغییر نمی کند یعنی چی

با بچه دعوا کنی اخرش قهر میکند وباچشم اشک الود بخواب میرود وجز نفرت چیزی بد ست نمی ار ی 
با جوان دعوا کنی که چرا این دختر یا ان پسر همه عشق توست ممکن است چاقو بخوری وزخم بر داری 
نوجوانی  را سرزنش کنی که چرا عروسکت را به این وان نشان میدهی وبا خودت به همه جا میبری بگذار 



درخانه بماند لااقل درخانه  خود نشانش بده چرا انرا پیام میکنی و دور میگردانی  خواهی شنید تاکور شود هر انکس که نتواند دید 
فقط یک راه داری وان هم دست به اقدامی بزنی که او بفهمد که میتواند رشد کند ومرتب بالا و بالاتر بیاید 
دوره عروسک بازی و با عروس رقصی و دوست پسربازی ودختر فخری وعشق وعاشقی های رایج او را کوتاه کنی تا با این رشد مهم وسرنوشت ساز هم عروسک و عروس و هم کتاب و هم هنر و شعر وموسیقی و ذوق همه را ببیند واز همه به روش معقول  بهره ببرد ولی هیچ جا متوقف نشود و هیچ کس را هم بخاطر عشقش سرزنش نکند وبا احدی هم بر سر این امور نزاع ننماید و خدای را شکر کند که بحمدالله از بچگی به پیری رسیده است ودعای پدر ومادرش که الهی پیر شی 
مستجاب شده است ان وقت نه فقط از تو متنفر نمیشود بلکه ترا بهترین دوست و رفیق وشفیق خود می بیند 
دوست خوبم شنیده ای که تامرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد 

میتوانی به همه جا سر بزنی و همه را ببینی و حرف وحدیث وعکس وشعر ومقالات همه رانگاه کنی تا مصداق عروس و عروسک ودرس و مشق و.... را مشاهده کنی و به راحتی بیینی هرکسی کجاست از نوزاد تازه متولد شده تا پیر دم مرگ را میتوانی در همه جا پیداکنی ولی مواظب باش به 
کسی خرده نگیری ببین وبگذر واگر پیری یافتی درخواست دوستی با اوده وهمنشینی با او کن که با پیران نشستن و برخواستن و دل دادن ودل ستاندن دوره طفولیت و کودکی وخردسالی و جوانی و میانسالی را کوتاه تروبی خطرترو کم ضررتر میکند وکمال همنشین اثر خودش را میگذارد 
نه اینکه بروی وتجسس کنی و عروسک بازان و عروس ذ لیلان وشوهر پرستان و کتابخوانان

را برانداز کنی وسر از اسرار مردم در اوری 
ولی خودت را میتوانی برانداز کنی وببینی که بین دوره نوزاد ی وکمال پیری کجای کاری در چه عشق و عاشقی هستی سرت درچه سودایی است با کی وباچی خوشی و چه چیز میتواند خوشحالت کند ویا اشکت را دراورد گرفتن عروسکی یا جواب رد و آری دختر و پسری ویا...ویا عدم توفیق درورود به دانشگاه ورشته تحصیلیی
یا موفقیت ویا عدم توفیق در تحصیلات تکمیلی ویا نیافتن ویافتن راه حل یک معضل علمی چقدر ازرده میکند ترا شنیدن صدای مظلومی ویا ودیدن رنج محرومی و مشاهده فقر مستمندی وچقدر شیرین است
 برایت گذشت و دلنوازی از انکه به وقت قدرت ترا رنجانیده است یا بخشش به انکه در وقت نیاز محرومت نموده و...چقدر محبوب است برایت به رنج افتادن برای اسایش دیگران و...و یا چقدر دردناک است 
فراق از جمال جمیل ان معشوق یگانه ای که همه عشقها سایه مجازی عشق به اوست ... انگاه تصمیم بگیری و حرکت به سوی کمال اغاز کنی 
تا زود پیر شوی واگر میتوانی قبل از روز مردنت بمیری یعنی که به 
این حدیث شریف جامعه عمل پوشی موتوا قبل ان تموتوا

 

 


یاحبیب من لا حبیب له

 عشق حد متعالی دوست داشتن است و به تعداد اجسام و اشیاء و عقول و ارواح وانسانها و... متعدد ومتکثر است ولی درمجموع میتوان همه عشق وعاشقی ها را به مراتب  زیر تفکیک  نمود

 1-       عشق وعاشقی های جسمانی: یا عشقهایی که موضوع ان ماده است به عبارتی عشق مادی

 از انجا که خدای تبارک وتعالی جهان هستی را زوج افریده است و بنای خلقت رابر اساسمغناطیس قرار داده است اجزاء هستی بصورت  نر وماده یا مثبت و منفی    و... خلق وتکثیر میشوند همواره بین اجزاء عالم یک کشش ذاتی و عشق بنیادین وجود دارد درعلم اتمها الکترونها عاشقانه نوترونها را طواف میکنندو...درعالم حیوانات وانسانها هم علاقه دوجنس مکمل به هم وجود دارد وبارشد جسمانی و... این علاقه به عشق تبدیل میشود اگر عقل انسانی حاکم بر عشق غریزی نباشد هر نری  ماده را وهر ماده ای نر را عاشق است وطالب و ملاک میزان عشق اندازه زیبایی در چشم عاشق ومعشوق است وانکس که قدرت ونفوذ و .... برتری داشته باشد درجنگ بر سر این عشق پیروز است     دیدن    بوسیدن   گفتگو مجالست و اختلاط و معانقه و ... بین دوجنس نر وماده مطلوب و محبوب ولذت بخش است وهمین سر بقای نسل در عام خلقت است مبداء افرینش برای هر شیء اعم از بیجان  جاندار  گیاه  و جانور ابزار اندازه و  مناسب جفت گیری قرار داده است وانرا در مکان مناسبی طراحی نموده است تا نر وماده بتوانند براحتی و اسانی وخوبی با هم امیزش نمایند وبرای همه مراحل جفت گیری لذت وبهجت قرار داده است تا این امر طلوب ومحبوب ومطبوع عموم باشد وبرای استمرار  بقاء    میل به توالد وتناسل و ...را به مادر و پدر با عشق غریزی تکمیل نموده است که هر موجودی به بچه خود عشق بورزد   وبا همه رنج و ...که دارد بسازد وبرای لذت بخش بودن زندگی و عدم یکنواختی و... صور مختلف و حالت بار داری یا تخم گذاری و    نوزادی و بچگی و نوجوانی و جوانی وپیری و... قرار داده است وخلقت را متنوع و رنگارنگ و متعدد و متکثر گردانیده است تا خلق از زندگی بیشترین وبهترین بهره ولذت وبهجت را ببرد .   در عالم جمادات وگیاهان و جانوران همه این امور غریزی و بصورت خودکار در جریان است وعشق بین تمام ذرات عالم وجود هستی را پدید اورده است هستی بر مدار عشق باقی است واستمرار دارد 

 انسان نیز موجودی است که در عالم هستی ازین عشق ذاتی بهره مند است وبراین اساس  مبنای اصلی واولیه عشق و عاشقی   ازدواج و تشکیل خانواده و... همین عشق ذاتی است به عبارت دیگر اگر این میل وکشش در پسر ودختر قرارنداده بود هیچ   لذتی در برقراری رابطه وبوسه و ... نبود بی شک هیچ عشق وعاشقی و به تبع ان هیچ ازدواجی صورت نمی گرفت  واگر عشق به فرزند در ذات مادر وپدر قرار ننهاده بود هیچ پدر ومادری به بچه داری و... رغبت نشان نمیدادند ودر نتیجه   بقای نسل استمرار نمی یافت و...بنابراین دختر وپسر ذاتا عاشق همدیگرند خدای تبارک وتعالی برای انکه هیچ دختر وپسری بدون همسر نماند و برای همه  امکان عشق وعاشقی فراهم باشد افراد را ازنظر شکل ظاهری و شخصیت و... متنوع ومتعدد ومختلف افرید و چنان دقیق ومنظم علائق وسلایق را گوناگون وگاهی بظاهر متضاد قرار داد تا هیچ پسر ودختری بدون خاطر خواه نباشند هر کس بتواند زوج مورد علاق اش را براحتی بیابد وبا او رابطه برقرار نماید و کانون زندگی را برای اهداف مهمتر  واساسی پایه ریزی نماید   وبرای انتخاب درست از طرف خودش پیامبران و امامان هدایت را فرستاد تا در همه امور بخصوص همسر یابی و عشق وعاشقی و... راهکار نشان دهند و راهنمایی لازم را بنمایند تا به دلیل نادانی وندانم کاری  این عشق وعاشقی که شیرین ترین هدیه بانی خلقت به خلق است به تلخی وتلخکامی نینجامد   ولذت وبهجت عشق وعاشقی    به رنج ودرد سوز وگداز فراق وطلاق و... منجر نگردد

 .. وبرای ایجاد نظم و انظباط در جهان عشق وعاشقی میان پسر ودختر وبرای انکه   لذت وبهجت     شادی  نشاط وسلامت بر فضای دوستی ها و روابط دختران وپسران و عشق ورزی ها و... همیشه حاکم باشد و لذت وخوشی این عشق پایدار باشد  و رسیدن به اهداف بعدی خلقت با مشکل مواجه نشود قوانین و مقرراتی وضع نمود تا در سایه ان این روابط عاشقانه گسترده وسالم وبدون افت باشد .   این مقررات را طوری    تدوین نمود که هر دختری بتواند تا دلش میخواهد با مردان متعدد و متنوع   در چارچوب قانون    رابطه های مختلف از مباحثه و مکالمه تا معانقه و مقاربه و...داشته باشد مشروع وسالم وبلا اشکال واز طرفی گوهر عقل را به عنوان هدیه خاص و ویژ ه به  انسان عنایت نمود و دعوت به تفکر وتعقل نمود تا حتی الامکان هیچ پسر و دختری نباشد که  در عالم این عشق توقف کند و مقصد را همین عشق وعاشقی ها   بداند بلکه با درایت وهوشیاری ضمن بهره گیری مناسب ولازم از لذت وبهجت این عشق وعاشقی    این عشق را نردبان رسیدن به عشق برتر و والاتر   قرار دهد  . بااین حال اگر کسی بود که خواست در دایره این نوع   عشق وعاشقی ولذت وبهجت ان بماندد بتواند در چارچوب مقررات هرچه میخواهد   زوج وزوجه اختیار کند هر پسری بتواند تا دلش میخواهد مکرر ازدواج کند وهردختری بتواند شوهران متکثر ومتعدد در طول زندگی داشته باشد وبراین اساس ازدواج را بر دوشکل موقت ودائم قرار داد تا هیچ مانعی بر سر راه روابط صحیح و شرعی دختران وپسران  وبهره وری وکامجویی انها  ازهم نماند   هر دختر باکره ای بیتواند طبق شرع مقدس با کسب اجازه از ولی خود به همسری موقت ودائم کسی که دوستش دارد  دراید مدت این ازدواج میتواند کوتاه یا بلند باشد ومهر میتواند هر چیز مشروعی    حتی تعلیم و اموزش باشد وشرط پدر هم شرط معقول و منطقی است یعنی قاضی عادل میتواند این شرط را در شرایط خاص ساقط کند وموجبات ازدواج شرعی یک زوج را فراهم اوردودر دختری که یکبار ازاله بکارت شده وازدواج دومش هست این شرط را حذف نمود تا اسباب ازدواج شرعی مجدد برای دختران اسان تر باشد وانکه میخواهد  در این مرحله ازعشق وعاشقی توقف کند   امکان  ازدواج متعدد و مکرر داشته باشد بااین قاعده بر خلاف انچه بعضی میگویند   دختران در انتخاب همسران متعدد و متکثر در چارچوب قانون منعی ندارند

  اساس خلقت بر پل قرار دادن این عشق وعاشقی ها برای رسیدن  ودر دختری که یکبار ازاله بکارت شده وازدواج دومش هست این شرط را حذف نمود تا اسباب ازدواج شرعی مجدد برای دختران اسان تر باشد وانکه میخواهد  در این مرحله ازعشق وعاشقی توقف کند   امکان  ازدواج متعدد و مکرر داشته باشد بااین قاعده بر خلاف انچه بعضی میگویند   دختران در انتخاب همسران متعدد و متکثر در چارچوب قانون منعی ندارند اگرچه این امر نه بر ای پسران ونه برای دختران   تبلیغ وتشویق نشده است اساس خلقت بر پل قرار دادن این عشق وعاشقی ها برای رسیدن ودر دختری که یکبار ازاله بکارت شده وازدواج دومش هست این شرط را حذف نمود تا اسباب ازدواج شرعی مجدد برای دختران اسان تر باشد وانکه میخواهد  در این مرحله ازعشق وعاشقی توقف کند   امکان  ازدواج متعدد و مکرر داشته باشد بااین قاعده بر خلاف انچه بعضی میگویند   دختران در انتخاب همسران متعدد و متکثر در چارچوب قانون منعی ندارند اگرچه این امر نه بر ای پسران ونه برای دختران



 تبلیغ وتشویق نشده است اساس خلقت بر پل قرار دادن این عشق وعاشقی ها برای رسیدن  اساس خلقت بر پل قرار دادن این عشق وعاشقی ها برای رسیدن به عشق برتر ولذائذ مهمتر ومقاصد برتر است واگر دختر نمیتواند در یک زمان با دونفر ازدواج کند برای اینست که این نوع ازدواج اساس عشق وعاشقی را مضمحل و نوش ها را مبدل به نیش میکندو...    وحجاب را برای دختر وپسر مقرر فرمود تا پاکی وعفاف فرهنگ جامعه باشد و در اجتماع عشق وعاشقی در پرده وحجاب   باشد نه اینکه فقط  دختر وپسر محجوب باشند اگر حجاب باشد ولی روابط عشق وعاشقی در اجتماع اشکار باشد فلسفه حجاب محقق نشده است  حجاب یعنی توقف کامل دنیای عشق وعاشقی در اجتماعات ولو ان اجتماع سه نفری باشد( یک زوج ونفر سوم )   حجاب یعنی هیچ  گونه بیان و حرکت ورفتار عاشقانه  در اجتماع موجود   نباشد پسر ودختر در جامعه ضمن پوشاندن زیبایی های جسمانی خود  از هرگونه حرکت ورفتارهای عاشقانه وروابط غیر محجوبانه پرهیز کنند   واین حجاب   زمانی بخوبی پذیرفته و   کامل اجراء میشود   که دختران   قبل از اینکه  غریزه جنسی شان  شکوفا شود   در کنار خود همسر موقت یا دائم داشته باشند   همه پسر ها ودخترها به راحتی ومشروع بتوانند از لذات متنوع جنسی  مشروع  به حد اشتها بهره ببرند ولی رعایت حجاب در عین عطش شدید میل به معاشقه صبر لازم دارد وقدرت خویشتنداری والا وایمان استوارمیطلبد  واین ازهمگان بر نمی اید به عبارت دیگررعایت  دقیق حجاب کامل مذکور   در جامعه ای که امکان دسترسی به همسر موقت و دائم  وداشتن روابط مشروع در محیط در بسته وپوشیده   برای هر پسر ودختر با هر ویژگی و سلیقه  فراهم باشد  کار سخت و غیر مطبوعی نیست ولی رعایت حجاب در جامه ای با شرایط اجتماعی و فرهنگی نامناسب  که بی حجابی و ارایش ...اسباب نفوذ بیشتروراه موثری در جذب دیگران   است یا  در محیطی که   راه غیر قانونی وغیر شرعی برای داشتن دوستان متعدددختر وپسر   وارتباط غیر مشروع   با انها راحتر از ازدواج وانتخاب همسر واحدی است بسیار سخت است و به جز افراد بسیار متقی ومومن کسی از پس رعایت کامل ان  بر نمی اید   حجاب اسلامی    محدودیت نیست بلکه  نظم و قانون برای بهره مندی بهتر وسالمتر و لذت بخش تر از لذات متنوع جنسی   وامادگی برای ورود به لذات برتر عقلانی و انسانی است  .انکه بخاطر شرایط سنی و غریزی   میل به معاشقه  بر افکارش احاطه کرده و بلوغ و نیاز به روابط   عاشقانه جنسی   او راسخت گرسنه نگه داشته است اگر به فرض در ظاهر هم محجب  باشد در باطن نمیتواند به اسانی   حجابش را رعایت کند . حجاب را بانی خلقت قرار داد تا  عشق وعشق بازی   وهمه متعلقات به ان یعنی کارهایی که حیوانات علنی وبی پرده وبی محابا و... در هر محیطی انجام میدهند در جامعه انسانی خفاء   وپوشیده ومحرمانه ودور ازانظار حتی حضور  طفل شیر خواره ای انجام شود  .اندکی تفکر وتعقل نشان میدهد که شبیه شدن به حیوانات در روابط عشق وعاشقی وحتی پست تر شدن از حیوانات وکشاندن  روابط عاشقانه به  انسان با حیوان در نظر ارباب منطق ودرک وفهم و علم   انحطاط و   جهالت و دنائت و خباثت محسوب میشود

 در عالم عشق مادی   انسان کار حیوانی میکند   در لحظه ای که مرد وزنی عریان اماده رابطه جنسی میشوند بیشتر به حیوان   شباهت دارن تا به انسان برای همین است که عریان شدن کامل مکروه شمرده شده است  فلسفه وعلت اساسی این عشق که بطور فطری در نهاد انسان گذاشته شده است بقاء نسل وتربیت فرزند و ادامه حیات   وبرکات ان است این عشق را خدای متعال برای هوسرانی و خوشگذرانی و.... مقرر ننموده است مکرر سفارش نموده است  ودستورات متعدد ومکرر داده است که در این عشق مستغرق نشوید   به حد کفاف بهره ببرید    لذات برتر و والاتری هست  که شما برای بهره بردن از انها خلق شد ه اید با این حال برای کسی که بخواهد دراین لذات غرق شود راه قانونی وشرعی  باز گذاشته است تا فساد اجتماعی ایجاد نشود  تعدد زوجات چه برای مرد وچه برای زن به قصد لذت بردن بیشتر از عشق مادی وحیوانی مقرر نشده است   ولی حرام وغیر شرعی هم شمرده نشده است   تمام هستی از چپنین عشقی بهره مند است وبرای هر موجودی مقرراتی است که جبرا همه از ان پیروی میکنند   در عالم خلقت تنها انسانها هستند که علاوه بر این لذت وعشق مادی از لذات وعشقهای برتر میتوانند بهره مند شوندو در همه این امور علی رغم وجود مقررات اختیار دارند هرگونه میخواهند عمل نمایند   2-       عشق عقلانی یا دنیای عشق وعاشقیهایی که محور ان عقل و اندیشه وتفکر وتعقل است  3-       عشق انسانی   یا دنیای عشق وعاشقیهایی که محور ان انسان وانسانیت است

 4-       عشق الهی یا روحانی   یا دنیای عشق وعاشقیهایی که محور ان خدای تبارک وتعالی است وشامل عشق به اسماء ، عشق به جمال   عشق به صفات وکمالات   وعشق به اول واخر ظاهر وباطن   است وعشق در بیان اخر عشق تام وکامل است وتنها راه وصول به جنت ربوبیت و مقصد و هدف خلقت انسان است